Megélni az életet

Megélni az életet

Hogyan is kezdődött

2016. április 03. - lehob

Eddigi életem során sokat gondolkodtam. Ami egyrészt jó, mert így szinte sosem hoztam elhamarkodott döntéseket, ezért kevés dolgot bánok. Másrészt rossz, mert:


a gondolkodás megfoszt a pillanattól.


Akárhányszor gondolkodunk a múltról vagy a jövőről, addig elszakadunk a jelentől. Pedig a jelen az egyetlen, amiben létezünk, amiben - relatíve - biztosak lehetünk.


A múlt, vagy jövő csupán illúzió azok számára, akik még nem tanulták meg élvezni a jelent.


Elhatároztam tehát, hogy nem leszek tovább tétlen. Nem élek illúziókban csak azért, mert nem vagyok elégedett a jelennel.


Kezdésképpen útjára indítom életem első blogját, mely remélem, hogy másokat is gondolkodásra és tettekre ösztönöz.


Fogadjátok szeretettel:

L. Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://megelniazeletet.blog.hu/api/trackback/id/tr348556558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása